Интернет на однесувања (IoB)

Многу податоци за корисниците се собираат од давателите на услуги преку Интернет на нештата (IoT) уредите во домот. Бизнисите користат аналитика и техники за обемни бази на податоци (Big Data) за да ја одредат вредноста на податоците во она што сега е познато како Интернет на однесувања (IoB).

Со прегледување на овие информации од корисниците, бизнисите можат да ги персонализираат своите услуги, да ги пласираат своите производи и да го подобрат искуството на корисниците со компанијата.

Иако персонализираните решенија се важни, компаниите се соочуваат со тешка битка за убедување на корисниците да споделат лични податоци со нив за да ги развијат овие решенија.

Хакирањето на веб-страниците и другите предизвици за сајбер безбедноста, исто така, предизвикуваат одбивност на корисниците за да ја ризикуваат нивната приватност во замена за вредни услуги. Различен пристап кон собирањето податоци ќе биде од витално значење за потребите за анализа на податоци на бизнисите.