ChatGPT

ChatGPT (Generative Pre-trained Transformer) е chatbot лансиран од Опенаи (OpenAI) во ноември 2022 година. Изграден е на основа и на врвот на GPT-3 семејството на Опенаи на големи јазични модели и е подесен (пристап за трансфер на учење) и со надгледувани и засилени техники за учење.

ChatGPT беше лансиран како прототип на 30 ноември 2022 година и брзо го привлече вниманието со своите детални и артикулирани одговори и реакции во многу домени на знаење. По лансирањето на ChatGPT, наводно, Опенаи имал вредност од 29 милијарди долари.

ChatGPT им овозможува на корисниците да поставуваат прашања или да раскажуваат приказна, а ботот ќе одговори со релевантни, природни кажувања и теми. Интерфејсот е дизајниран да симулира човечки разговор, создавајќи природен ангажман со бот.

Врз основа на GPT-3.5, јазичен модел обучен за производство на текст, ChatGPT е оптимизиран за разговорен дијалог со употреба на Reinforcement Learning with Human Feedback (RLHF). Одговорите од ChatGTP звучат прилично човечки, бидејќи се обучени за огромни количини на податоци напишани од луѓе.

Со објавувањето на ChatGPT, лесни за употреба генератори на текст базирани на вештачка интелигенција сега се достапни за широка употреба. Бета верзијата на ChatGPT веќе привлече над еден милион корисници.

ChatGPT е специјално дизајниран да имитира реални разговори, а ботот е способен да објасни, сеќавајќи се на она што било кажано претходно во разговорот, елаборирајќи за идеи кога ќе биде прашан, па дури и да се извини кога ќе ги згреши работите.

ChatGPT може да се користи за најразлични употреби, вклучително и услуги на клиентите, купување преку интернет, обука, рационализирање на операциите и обезбедување на повеќе персонализирани искуства на клиентите.

ChatGPT може да се користи и за создавање интерактивни искуства за раскажување приказни, дозволувајќи им на корисниците да истражуваат и учат од виртуелните светови.

Некои примери на употреба за ChatGPT вклучуваат:

– Генерирање одговори во четбот или виртуелен асистент, да се обезбедат поприродни и ангажирани интеракции со корисниците

– Креирање персонализирана комуникација, како што се одговори на е -пошта или препораки за производи

– Креирање на маркетинг содржина како објавувања на блогови или ажурирања на социјалните медиуми

– Преведување текст од еден јазик на друг

– Прелистување на долги документи и на целосен текст и барање на ChatGPT да создаде пократко резиме

– Користење на четбот генерирани одговори за да се создадат автоматски алатки за услуги на клиентите, итн.

Ако сте бизнис менаџер и барате начини да го олесните креирањето на содржини или да им обезбедите на клиентите повеќе персонализирано искуство, ChatGPT може да биде одлична алатка за вас.

Како да започнете со користење на ChatGPT? ChatGTP е во бета фаза во моментов, и можете да започнете со тоа да ја отворите веб страницата chat.openai.com. Кликнете на „Пријавете се“ за да ја креирате вашата сметка. Откако ќе ја создадете вашата сметка, ChatGPT ќе даде примери за тоа што можете да направите со алатката и ќе ви помогне во процесот на водење на првите прашања.

Засега, ChatGPT е бесплатна за употреба, но компанијата признава дека можеби ќе треба да заработуваат во иднина за да се справат со некои од трошоците.

Ограничувањата на ChatGPT: Иако е моќен систем за разговор базиран на вештачка интелигенција, тој има некои ограничувања. Може да обезбеди само одговори врз основа на податоците на кои е обучен. ChatGPT не е пребарувач, затоа нема можност да пребарува на интернет за информации. Наместо тоа, ги користи информациите што ги научил од податоците за обука за да генерира одговори. Ова остава простор за грешка, така што целиот произлезен резултат треба да биде проверен за фактите и за точност и навременост. Исто така, четботот можеби нема да може да обезбеди некои детални информации или да разбере контекст или нијанси во разговорот.