Лиценцно или joint venture производство

Изработка на комплетен и квалитетен бизнис план и организирање и основање нови производни капацитети или бизниси од услужните дејности, без разлика дали се со помал или поголем производен капацитет и обем, бараат вложување огромно време, посветеност и ангажман, труд и енергија, човечки ресурси, знаење и искуство, know-how, правилен избор и пред се пристап до нови производни технологии, финансиски проекции и комерцијални решенија за долгорочен успех на пазарот итн. Но, сето тоа може да биде недоволно и залудно вложување доколку не се одбере и вистински маркетинг пристап и решение, како и правилен бренд, дизајн и атрактивност на крајните производи. Многу често се покажува дека споделување на ваквите деловни активности меѓу повеќе заинтересирани партнери и инвеститори, за што е неопходна и висока деловна култура, е полесниот начин да се реализираат бизнис идеите и плановите. Едно од решенијата кои доста се користат во вакви ситуации се лиценцно, односно joint venture производството каде деловните партнери, на професионален начин, договараат заедничка соработка и споделување на обемната работа и сигурни бизнис решенија.

На пазарите во земјите во развој или во оние со ограничени можности за поголеми инвестиции во развој на високо-технолошки производи, особено производите за широка потрошувачка имаат примарно значење и удел во повеќето старт-ап производни бизниси. Но и ваквиот вид производи се под влијание на технолошкиот развој и технолошки новитети кои бараат нивна примена со цел понуда на поквалитетни и поефикасни производи и опстанок на пазарот.

Хемиските производи за широка потрошувачка отсекогаш  биле особено атрактивни за секој пазар, како на пример различен вид на бои и лакови, заштитни премази, лепаци и многу други интересни за пазарот производи. Производите од доментот на одржување на хигиената во домаќинствата и индустријата, исто така, секогаш биле привлечни со својот пазарен потенцијал. Средствата за лична хигиена никогаш го немаат изгубено или намалено своето значење и побарувачка од страна на потрошувачите, туку напротив. Хемиските производи за градежната индустрија се со постојан, стабилен пазарен раст. Автомобилската индустрија и услугите за сервисирање на возилата се незамисливи без познатите хемиски производи итн.

Производството на прехранбени производи е особено привлечен стопански сектор за инвестиции. Различниот вид пијалоци се асортиман на производи кои се едни од најбараните од страна на потрошувачите. Пекарските и кондиторски производи исто се едни од најомилените прехранбени производи.

Но само правилен дизајн на бренд и маркетинг концепт може да гарантира долгорочен успех на пазарот покрај квалитетот и продажната цена.

Во соработка со нашите деловни партнери нудиме интересни и компетитивни бренд, технолошки и маркетинг решенија и лиценци за заинтересирани  и сериозни деловни субјекти.