
Промената на името на Фејсбук во Мета го стави во центарот на вниманието Метаверзумот, опишан како следната еволуција во социјалното поврзување.
Метаверзумот е виртуелен, тродимензионален простор во кој луѓето можат да се логираат како аватари за да се дружат, работат, купуваат, соработуваат или играат игри заедно.
Компаниите инвестираат во нови технологии за да го оживеат Метаверзумот, како што се виртуелната реалност (VR) и проширената реалност (AR). На пример, VR слушалките им овозможуваат на луѓето да истражуваат и да се нурнат во дигиталните светови и да споделуваат искуства.
Продажбата на недвижен имот на Метаверзумот достигна 501 милион долари минатата година и веќе надмина 85 милиони долари оваа година, според МетаМетрик Солуции. Благодарение на блокчејн технологијата, луѓето можат да ги поседуваат овие виртуелни средства или дури и да купуваат со микроплаќања (in-game купувања).